تور جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تور جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه

تور جام‌جهانی روسیه ۲۰۱۸

نرخ و قیمت تور روسیه جام‌جهانی ۲۰۱۸

نرخ تورهای جام‌جهانی ۲۰۱۸

جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در چهارده ورزشگاه این کشور برگزار خواهد شد که برخی از آنها در آینده ساخته می‌شوند.
مسابقات جام جهانی فوتبال – ۲۰۱۸ از ۱۴ ماه ژوئن تا ۱۵ ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ در ۱۱ شهر روسیه : مسکو، سنت پطربورگ، قازان، راستوف کنار دن، کالیننیگراد، سارانسک، سامارا، سوچی ، نیژنی نوگورود ، یکاترینبورگ و ولگاگراد برگزار خواهند شد.
مسکو میزبان دیدار افتتاحیه و اختتامیه جام جهانی ۲۰۱۸ تنها به خاطر آسمان‌های گرفته و ابری مشهور نیست بلکه شهری بسیار تاریخی و زیبا محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۸ بیست و یکمین دوره این رقابت‌ها در روسیه برگزار خواهد شد. مسکو پایتخت این کشور قرار است با ورزشگاه بزرگ خود یعنی لوژنیکی میزبان دیدار افتتاحیه باشد که یک سر آن روسیه میزبان است. همچنین دیدار نهایی این رقابت‌ها نیز قرار است در این ورزشگاه برگزار شود؛ جایی که فینال لیگ قهرمانان ۲۰۰۸ بین منچستریونایتد و چلسی نیز در آن برگزار شد.

روزنامه گلوبوی برزیل به بررسی این شهر که قطعا محور برگزاری جام جهانی بود، پرداخته است. همانطور که ریو در جام جهانی ۲۰۱۴ بر سر زبان‌ها افتاده بود، برای جام جهانی ۲۰۱۸ مسکو بر سر زبان‌ها خواهد بود.

مسکو با میزبانی بیشترین بازی در جام جهانی یکی از دم دست‌ترین مکان‌ها برای توریست‌ها در طول برگزاری جام جهانی خواهد بود.

در زیر با بعضی از ویژگی‌های مسکو برای میزبانی جام جهانی آشنا می‌شویم”

۱۲ دیدار جام جهانی ۲۰۱۸ قرار است در شهر مسکو برگزار شود که تنها ۲ دیدار آن در مرحله گروهی نخواهد بود. در واقع ۱۰ دیدار مرحله گروهی به علاوه یکی از دیدارهای نیمه نهایی و دیدار نهایی قرار است در این شهر برگزار شود. مسکو یکی از ۱۰ شهر بزرگ اروپا و بزرگ‌ترین شهر کشور روسیه در زمینه‌های فرهنگی، تجاری و سیاسی است.

۵ فرودگاه، ۹ ایستگاه قطار و یک شبکه گسترده مترو آن را یکی از مکان‌های بسیار بزرگ و جالب برای توریست‌ها قرار داده است.

تاریخ پیدایش مسکو به سال ۱۱۴۷ برمی‌گردد. حمله مغول‌ها و آتش گرفتن این شهر یکی از اتفاقات تلخی بود که به اهالی مسکو گذشت که باعث کشته شدن افراد زیادی در این شهر شد. از قرن چهاردهم مسکو به عنوان پایتخت شوروی برگزیده شد.

یکی از اتفاقات تلخ دیگر مربوط به پدیده‌ای به نام مرگ سیاه در مسکو روسیه بود که باعث شد پایتخت این کشور به سنت‌پترزبورگ نقل مکان کند.

پس از انقلاب روسیه در سال ۱۹۱۸ بار دیگر مسکو به عنوان پایتخت انتخاب شد و یکی از مراکز عمده سیاسی و نظامی این کشور معرفی شد.

زسکا مسکو معروف‌ترین تیم این شهر محسوب می‌شود که در بسکتبال و فوتبال بسیار معروف است.

مارات سافین و النا دمنتیوا معروف‌ترین ورزشکاران تنیس در این کشور هستند. اسپارتاک مسکو با داشتن ۲۱ قهرمانی معروف‌ترین تیم فوتبال در روسیه محسوب می‌شود. این شهر میزبان المپیک ۱۹۸۰ بوده است؛ المپیکی که به خاطر تحریم آمریکا از این رقابت‌ها بسیار معروف شد. همچنین مسکو در سال ۱۹۸۸ میزبان بازی‌های جوانان جهان نیز شد و البته میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا را نیز یک بار بر عهده داشت.

امکانات مسکو در حالی هیجان رقابت‌ها در فاصله‌ای کمتر از سه سال تا آغاز جام جهانی افزایشش داده که ولادیمیر پوتین قول داده زیرساخت‌های زیادی نه تنها برای مسکو بلکه برای دیگر شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ آماده کند تا بیست و یکمین دوره جام جهانی به بهترین این دوره این رقابت‌ها از نظر امکانات تبدیل شود.

جام جهانی ۲۰۱۸
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸
جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
جام جهانی ۲۰۱۸ کجاست
جام جهانی ۲۰۱۸ آسیا
جام جهانی ۲۰۱۸ آمریکای جنوبی
جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال
جام جهانی ۲۰۱۸ ایران
جام جهانی ۲۰۱۸ مشرق

ورودی ها

  • تور جام جهانی روسیه
  • بلیط جام روسیه
  • قیمت تور جام جهانی روسیه
  • هزینه رفت به بازیهای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه
  • تور جام جهانی۲۰۱۸
  • هزینه جام جهانی روسیه
  • قیمت بلیط جام جهانی روسیه
  • جام جهانی ۲۰۱۸ بلیت
  • تور روسیه جام جهانی
  • هزینه سفر به مسکو جام جهانی